.. oké, tudjuk, hogy Hollywood lecsap minden ötletre, trendre, jelenségre egyből, amiből pénzt lehet csinálni.
Amit fontos látni itt: az internet közössége teljesen önjáró módon, rövid idő alatt épített fel egy brandet a közösségi (és mém gyüjtő) oldalakon, megspórolva ezzel nem kevés időt, pénzt, ötletelést a filmstúdióknak és kreatívoknak, amire egy márka építésénél, megalkotásánál, pozicionálásánál szükség van. Lesz még ilyen, de ez mindenképpen az első esetek között van.
Mellékszál, de említsük meg: Grumpy catnek ügynöke van, írja a WSJ.
“Mr. Lashes, 34 years old, is an agent for Internet cats. When an ironic photograph of a feline becomes Internet famous, Mr. Lashes contacts the pet owner and offers to help strategize ways to prolong, protect and monetize. He says he operates with this question in mind: “What would Walt Disney do if he created Mickey Mouse and it went viral on YouTube?”
Tehát, hogy jól értsük, az úriember foglalkozása az interneten híressé vált macskák menedzselése. Minden gyerek álma ez. Szívesen ott lennék, amikor erről mesél egy társaságban.